 |
|
 |
Kliendihaldus |
 |
|
Kliendihaldus on mõeldud ettevõttes klientidega seotud protsesside haldamiseks. Iga ettevõtte keskseks ja tähtsaimaks
osaks on tema kliendid, kellega tuleb suhelda individuaalselt.
Kliendihaldus aitab korrastatult säilitada klientide kohta kogutavat infot, mille abil saab ettevõte oma klientidest
ning nende vajadustest parema ettekujutuse, mida omakorda saab kasutada edaspidises äritegevuses. Ettevõttes lüheneb
aeg, mis kulub kliendiinfo otsimiseks ja suureneb aeg, mida saab kulutada kliendiga tegelemiseks, samuti ei pea enam
raamatupidajat koormama klientidele arvete esitamisega ning tegelema klientide võlgnevuste arvestusega ja
sissenõudmisega.
Kliendihaldus aitab korrektselt tegeleda nii uute, kui ka olemasolevate klientidega. Kliendihalduses säilitatakse iga
firma kohta lisaks kontaktinformatsioonile ka kõik kontaktid, mis on tehtud firmaga, samuti kõik kontaktisikud, kes
on seotud firmaga ja dokumendid nagu näiteks kirjad, pakkumised, lepingud. Oluline on ka firmaga seotud tegevuste
planeerimine ning nende tegevuste teostumiste jälgimine.
Kliendihaldus sisaldab ka kliendihoolduse, st. olemasolevate klientide probleemide ja soovide registreerimise ning
nende lahendamise kontrolli.
Kliendihalduse teenus sisaldab:
Hoolduskontaktide registreerimine ja kontoll hooldusprotsessi üle.
Müügikontaktide kontroll ja ajalugu.
Klienditööga seotud dokumentide haldamine.
Valiknimekirjad postitusteks ja kampaaniateks.
Projektihaldus.
Toimingute registreerimine ja kontroll.
Kontaktide registreerimine.
Raamatupidamislik kliendi ja kliendiarvete kontroll ning arvete esitamine.
« Tagasi
| |
|
 |
Koostööpartnerid:
Desperado Turvateenistus
Orvos Monitooring
|